Illan pimetessä taas reenailtiin Eteläpuistossa... kohta kyllä on jo pakko siirtyä sisätiloihin tai aikaistaa vuoroa ainakin, muuten joutuu ihan säkkipimeässä juoksemaan. Ihan meni taas ok reenit. Mitä nyt vähän puomilla jarrutukset oli hukassa...

Olen nyt siis palkannut Kössin 2on-2off puomin päässä kädestäni, kun se alkoi kytätä kesken radan sinne puomin loppupäähän. Hyvin se nyt on ottanut kontaktit, siinä ei ole ollut ongelmaa, mutta aina se ei muista pysähtyä, vaan hurahtaa vahingossa kaikki jalat maahan. Olen sitten vaan ottanut puomin uudestaan ja karjunut pysäytyskäskyjä vähän voimakkaammin, että kerkeen sinne puomin päähän palkkaamaan, kaipa se siitä joskus sujuu. Olen kuitenkin tosi tyytyväinen siihen miten me Kössin kans ollaan edetty, kun tää agility nyt vaan oli sellainen sivuharrastus meillä. Tosin nythän se on jo ihan meidän päälaji, kun jälki ollaan lopetettu (ehkä lopullisesti, who knows?) ja tokoilukin on _taas_ vähän jäänyt. Hyi minua laiskaa taas =(

Ja lisätäkseni vielä Kössin intoa olen myös alkanut siis palkata sitä enemmän lelulla. Meillä onkin lempparileluna ihana lampaankarvainen pehmopatukka, tosi miehekäs ;) mut Kössi tykkää. Ja tennispallon taidan ottaa ens kerralla, ne on aika kuumaa kamaa Kössin mielestä.