Reilu viikko ollaan nyt eletty pennun kanssa. Rape on pennun hyvä kaveri ja saa olla ihan vapaasti sen kanssa, Kössiä sensijaan vähän ällöttää koko lapsukainen.  No kaipa se ajan kanssa oppii tykkäämäänkin siitä. Kissat nyt ei ollut moksiskaan koiralapsesta, vaan ottivat se mukaan porukkaan samantien.

Pentuliini on reipas ja _erittäin_ aktiivinen nuori mies. Öisin sitä ei edelleenkään väsytä kuin klo 0.00-04.00... Sitten seitsemän aikaan se alkaa taas nukkumaan, kun mun on jo myöhäistä huilata enempää. Aika lailla silmät ristissä oon ollut töissä, mutta kai tuo terroristi joskus alkaa nukkuakin. Nukkuessaan se on kyllä niin söpöläinen <3 Mitään ihmeempiä temppuja ei olla vielä tehty, vähän istumista harjoiteltu ja tietenkin ulkona luoksetuloa, ei mitään sen kummenpia. Pari kertaa penska on ollut treeneissä mukana ja leikkinyt Frike-beuceronin ja Vinku-kultsun kanssa. Sen lisäksi Jenni ja Pate-englanninkääpiöterrieri oli meillä leikkimässä viime tiistaina ja voi morjens sitä menoa ja meininkiä mitä meillä oli kolme tuntia.

Näin uupunut oli pikkukelpi leikin jälkeen

Perhepotretti

Mitäs me luppakorvat

Päästäkää pois!

Olenko minä Konstan näköinen?

Onko mun nenussa jotain?

Olen tosi tyytyväinen, kun Rapekin on saanut nyt nähdä ja touhuta pennun kanssa. Se on kyllä niin kiltti setä <3